Click Click!

Tuesday 11 October 2011

Chawan @ Bangsar

Kalu terasa nak bersantai  sambil  lepak n jumpa kawan-kawan dihujung minggu, Chawan di Bangsar adalah tempat yang okay dan terbaek buat korang..selain memudahkan untuk korang jumpe (kawan-kawan area Selangor n KL) cz lokasi ditengah-tengah, menu makanan dia pun puas hati dan banyak..aku try dengan hubby based on recomendation orang jugak, so kalu korang suka suasana yang cam warung kopi plus dengan suasana hingar bingar inilah tempatnyer..tempat yang nak menjamu mata melihat ragam orang yang pelbagai cara dan gaya,boleh la korang dok kat sini..bagi aku, aku tak bape suka sangat cz tempat ni terlalu open n riuh..tapi tak salah kalau korang nak try cz makanan dia ok..

Kafe Chawan @ Bangsar Baru ,69  Jalan Telawi 3 (In front of Bangsar Village 2 ) 
Kopi Ipoh RM3.80 - ade bermacam jenis kopi yang disediakan, yang aku ingat kopi tu ikut nama-nama tempat kat Malaysia ni..tu yang buat Chawan ni unik kot..
Kopi Cap Tupai Ice RM5.00
Nasi Tomato Ayam Merah RM11.90 - menu hubby
Ayam dia 2 ketul beb.
Nasi Lemak Ayam tomato RM10.90
Tauhu Goreng RM5.00 - asalnyer aku nak makan tauhu bakar tapi aku tercakap tauhu goreng
nasib baik sedap - Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...