Click Click!

Monday 21 November 2011

HAPPY FEET 2-MOVIE and Food Republic at 1 Utama Shopping Centre

Jumaat malam yang lalu aku gi tengok movie kt 1 utama - new wing tu..aku gi tengok citer Happy Feet 2- ye citer budak-budak. Macam maner yea boleh tertengok cite ni..haaa adik iparku dapat tiket free utk tgk citer ni (family day for office dia - booking utk tgk citer tu,so dia invite lah kami) Walaucamner pun, citer tu memg sesuai untuk tontonan budak2 cz ader message positiv utk tumbesaran budak2..aku pun suka jugak tengok citer2 kartun ni..relaks jugak ler minda ini.

Tapi sebelum tengok citer tu sempat jugak ler aku n hubby mengisi perut yang lapar ni since dari balik keje tadi berkejar dengan masa untuk sampai kat sini, cz show start kul 9pm..emm tak sangka jugak kat sini ader food republic - food court yang cam kat Pavillion KL tu.cantik interior design dan hiasan dalam food court.Makanan pun boleh tahan,nampak sedaplah jugak..so kitorg share dengan u all yup apa yg kitorg mkn..nak makan pun tak leh nak leisure2 sgt cz kejar timing la..

Chicken Breast with Oyster Mushroom + soup rumpai laut RM12.90
Apa yang menariknyer nasi ni kita makan guna kukusan buluh yang selalu kukus pau tu. besar dan banyak sangat, boleh share 2 org bagi mereka yang mkn sikit, just nice! rasanyer pulak sedap tapi aku biasa mkn pedas so kena amik jugak cili potong untuk bagi kaw rasanyer.so kalu gi food republic kat 1Utama ni jgn lupa try k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...