Click Click!

Monday 11 November 2013

Adam Lai @ Prima Sri Gombak - Usha menu lain pulak

Hai,ntry sebelum ni dah pernah masukkan Adam Lai..lai lai lai kali ni mencuba resepi dan menu yang lain.
Hmm dapat info dari Adam Lai ini membuka 1 lagi cawangan di Wangsa Melawati, so sekarang ni Adam Lai dah ade 3 cawangan lah (Shah Alam, Prima Sri Gombak dan Wangsa Melawati) Emm so far apa yang aku try makan menu kat sini ok dan puas hati, so memang yang terbaik utk u alls kalu nak try makan makanan cina Muslim. Jom, masa pegi kali ni kami berempat.
Chinese tea - air yang wajib aku minum, cz suka.
Chicken Butter - mmg terbaik dan sedap, Sedap kalu mkn camtu je kot, cz takut muak nnt.
Shark fins Soup, mmg marvellous lah!!
Kari Nyonya Ikan Siakap. ni staf kat situ yg recomend kan, katanya Ho Liou.. tapi bila kami makan cam makan ikan masak lemak jer cuma tak pedas, kari lah sangat tu huhu..nasib baik sedap
Tgh tnggu sayur tapi xsampai lagi, kuah dah separuh cz xtahan lagi dah.
Hah sayur kailan goreng apa ntah namanya, yang kat atas tu sayur tu dia potong halus2 then goreng garing, pelik sikit.
Alhamdulillah,kenyang beb..

Ok yang ni pulak menu seterusnya. masa ni aku pergi berdua jer di hari yang lain, so try makan yang ala carte punye bukan hidang. tapi ade jugak menu tambahan.
Chinese tea and Jus kedondong
Char Kuey Teow Daging - Sedap untuk aku
Nasi Masak Cendawan Ayam - Sedap utk En Hubby
Hamchoy Taufu Soup - lauk tambahan utk menu pelengkap
Kesimpulannya memg u all patut cuba dan datang banyak kali untuk mencuba menu yang lain, so dah 3 x aku datang makan kat sini, so ni kira dah menjadi tempat favourite aku untuk makan. Kebetulan masa aku makan ni keluar kat TV al-hijrah buat citer khas untuk pemilik restoren Cina muslim ini Adam Lai & Ebby Yus ini. So excited lah pekerja Adam lai ni bile tgk muka masuk televisyen. Cayalah. Tumpang gembira dengan Restoran Adam Lai ini.. huhahua...
TERBAIK!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...