Click Click!

Friday 8 June 2012

COFFEE+MORE (half star lah!)

Kalau melalui lebuhraya PLUS dari KL ke Melaka ke KL u all pasti akan singgah ke salah satu Rest n Relax (RNR) di sepanjang highway tu n salah satu tempat RNR yang famous dan ade jer org ialah R&R Seremban. walaupun kampung ku dekat jer, so aku memang akan singgah kat sini untuk  rawat dan rehat.. makan for sure lah tu yang utamanya..kebiasaannya aku akan makan dekat stall yang kat situ, tetapi kali ni saje nak try dekat cafe ni kebetulan parking kete pun depan dgn cafe ni..u all tau punyerlah..so just wanna share with u all my experience makan kat sini..takl ah sesedap yang digambrkan melalui menu menu nya..ok ok jom..
ok ni cafe nye - COFFEE+MORE, mesti u al pernah nampak kan signage ni kt R&R
Ni suasana kat dalamnyer. tak ramai orang pun
Yang ni wall paper menu yang ada
Mee Soup - hampeh tak rasa langsung n of coz ler aku tak habis makannya
Chicken Chop yang ala-ala gitu..
Air minum jer yang aku rasa ok, Ice Blended chocolate and cappucino
So kesimpulannya, apa yang aku rasa memang tak mengikut citarasa aku n en Hubby.. tapi terpulang pada you all, lidah dan tekak masing2 cz selera masing-masing tak sama, just nak kongsi sebagai salah satu citarasa makan-makan. Thats all.

6 comments:

  1. tgk warna mee sup dia je dh bole agak rasenye cmne..huhu..saya pun cerewet bab2 makan ni..

    ReplyDelete
  2. Salam Alaiyka.

    Mula-mula tak nak terjah entri ni, tapi, disebabkan tiba-tiba ada perkataan Rest n Relax, tu yang tak boleh jadi tu.

    Aku kalau berjalan, jarang nak pergi singgah restoran english ni, selalu pekena lauk kampung jer zah.

    Eh, how come itu kopocino ada lelehan bertaring macam dracula? Ni musti kes dah sip sikit lepas tuu baru teringat nak ambil gambar yer? Hehe

    Happy Monday yang ohsem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..lelehan tu ikut saiz mulut..tak tahan nak test rasa air tu sedap ke idak..nasib baik itu jer yg delicious..hihi

      Delete
    2. Salam alaiyka,

      Jiran sebelah bertandang ketuk bila nak update blog ni. Hehehe. Cepat update azah. Hehe.

      Delete
  3. alamak canner leh xperasan restaurant ni eh kak..xper lek nanti alynn confirm lalu nanti tgk..deco dah cantik pink gituuu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...