Click Click!

Thursday, 21 June 2012

My Lovely Niece n Nephew

Memerhatikan gelagat anak-anak buah membesar tak sangka sekejapnyer masa berlalu..Inilah hero n heroin aku from my side n my hubby side..untuk tahun ni 2012 ader 2 orang lagi yang muncul dan akan muncul, Umair  lahir bulan Mei 2012  dan lg seorang dijangka akan muncul pada bulan Sept 2012.
tak pelah.....jom layan my niece n nephews from both side.
L-R : Adif, Abas & Sumaiyah
L-R : Sumaiyah Adif & Abas (inilah hero & heroin yg slalu menggamatkan umah tok wan dan wan mereka)
Dulu dan kini : ADIF
Dulu dan kini : ABAS

Dulu dan Kini : SUMAIYAH
Dulu dan kini : SARA & SOFEA
Dulu dan kini : AKIF
Dulu dan Kini : AMRU
Dulu dan Kini : DARWISHA
Yang terbaru : UMAIR

6 comments:

  1. seronokkan kak dikelilingi insan2 comel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. letih melayannya biler terjerit n terpekik-pekik

      Delete
  2. Salam

    Ramai nyer bala tentera mini. Hehe, sakat depa tu best. Tapi tak best kalau depa tu semua sepakat nak sakat kita balik. Kekeke. Letih macam tu kalau nak layan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biler dah ramai-ramai dah macam tadika..

      Delete
  3. comei nyer sumaiyah mase kecik tembam ler...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...