Click Click!

Sunday 31 March 2013

Beyond Veggie @ PUBLIKA Solaris Dutamas

Kali ni jalan-jalan cari makan aku n Hubby tghr-ptg tadi adalah di PUBLIKA SOLARIS DUTAMAS KL. Sambil tu saje-saje nak tengok apa yang ade dan menarik kat sini..Wow kat sini rasanya kalu nak bersantai n lepak memang best. tempat makan-minum best. Ikut selera masing-masing lah yea, so dah puas round n jalan-jalan perut pun rasa lapar so singgalah makan kat BEYOND VEGGIE. Kalu u all familiar dengan SECRET RECIPIES so ini adalah one of the outlet Secret Recipes yang sedang rancak meluaskan cawangannya di kwsn shopping2 complex yang bz. Setakat ni ade kat Publika, Tropicana City Mall dan TTDI Apa yang menarik menu kat Beyond Veggie ni memanglah teramat different tapi masih ade jugak persamaan dengan menu SR. So aku amat berpuas hati dan akan mencuba menu-manu yang lain kt BV, cz menu kat SR tu dah naik muak aku mengadapnye..hehehe,jgn mare! Kali ni yang lain dan semestinya best! Jom Layan. 
 
Beyond Veggie - for vegetarian foods
Cafee Latte & Macadamia Cheese - Memang sedap kek ni, rasanya kt SR xde kalu aku xsilap.
Fruit Original (serving in Hot) - Minum fruit juice ni pun sedap- yg dlm pot tu.
Red Yeast Meesua - portion mmg banyak n puas hati, kuah color merah tapi xpedas yea.
Teriyaki Soba - try lah rasa!
 Aku n hubby memang puas hati dan terbaek dari kami - 4star lah, bole? Emm Sedap!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...