Click Click!

Monday, 17 June 2013

My Home Sweet Home

Kejap jer masa 2 tahun berlalu. Rumah yang ku beli kini dah 70% siap. Insyallah kata developer dalam awal bulan 12 tahun ni rumah ni da boleh amik kunci n dah boleh duduk da. Minggu lepas saje jalan n buat pemantauan progress rumah sikit dgn En Hubby. sampai jer tgk mmg dah 70%, xde no rumah lagi ye.. Alhamdulillah. Hmm tapi dalam dilema pulak, nak ke tidak duduk kat sini. Cam xready jer. Hihihi.. Xpelah kita tgk le dulu.
My Home My Property - 4R + 4B
Jiran-jiran baru nanti - tak tau le Cina / Melayu / India ?
2nd end lot - my house

 


www.asparaguswhite.blogspot.com
Jiran depan rumah
Bhgn belakang rumah
Dulu masa tgk rumah contoh - xde grill ni, kosong camtu jer, ni, Ok lah!
- The Ends -

4 comments:

  1. cantik rmh kamu.. safety blkg tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah, TQ noor, sekian lama mencari

      Delete
  2. Ni taman desa mas rawang kn? Dkt rmh saya tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...