Click Click!

Wednesday 24 July 2013

Aku Yang Dulu by TEGAR SEPTIAN

 Mula-mula dgr tis Indon song, rasa cam pelik jer, tapi bile dah dengar banyak kali cz selalu kat radio mainkan, jadi best pulak, bile tengok lirik n amik tahu sikit pasal history artis budak kecil ni memang mantap.  boleh jadikan motivasi untuk memajukan diri..hahaha.. Semangat TEGAR dalam meneruskan kehidupan.
aku jadi suka ini lagu. JOM LAYANZZ..
Image by Mr. Googles - TEGAR
Aku Yang Dulu – Tegar

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita cita ku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang maha kuasa
Memberi jalan untuku semua

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Membantu keluarga dirumah

Sekolah dulu ku gak punya biaya
Terpaksa kuharus mencari nafkah
Tetapi aku tak berputus asa
Pasti yang kuasa memberi jalannya

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rekaman

Hidupku dulunya seorang pengamen
Pulang malam selalu bawa uang recehan
Mengejar cita cita paling mulia
Bersyukur masuk dapur rekaman

Sekolah dulu aku gak punya biaya
Terpaksa kuharus mencari nafkah
Paling bisa bantu dengan penuh cinta
Cinta yang penuh warna

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ditendang sekarang ku disayang
Dulu dulu dulu ku menderita
Sekarang aku bahagia

Cita cita ku menjadi orang kaya
Dulu ku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang maha kuasa
Memberi jalan untuku semua


 sory yea kalu tak boleh nak bukak ini file, cz dah banyak kali aku try upload kan..kdg bole kdg xbole bukak, if cant open u all bukak la kat link ni ye. direct boleh dgr MP3 dari tuan punyer web ni.
 Thanx and credit for sharing pada ritz.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...