Click Click!

Monday 29 July 2013

IFTAR at Khan Baba Restaurant

Salam 20 Ramadhan buat semua, sekejap jer dah masuk setengah lebih bulan kita berpuasa. Setengah bulan puasa ni selain kuat beramal dan mengerjakan ibadah terawaih of coz ler u all pun kuat memikirkan apa yang hendak di sediakan / di masak / etc bile tiba waktu berbuka. Sama lah mcm aku juga. Tapi dalam bulan puasa ini lah kali pertama aku berbuka di luar bg tahun ni.Berbuka pada 15 Ramadhan aritu,baru berpeluang untuk update ebtry. Asalnya aku malas cz experience mcm tahun2 lepas yang berbuka kat hotel and mana2 restorenlah. Tapi mengenangkan En Hubby ajak sangat cz before ni banyak kali dah ajak, aku pun menemaninya. Tapi kali ni pergi berbuka di tempat alahai yang teramatlah dekatnya dengan rumah kami iaitu di Medan Idaman Gombak - Khan Baba Restaurant.
Khan Baba Restaurant - simple jer, tak lah mcm Tarbush yea.
Interior kat dalamnya,
Aku sampai awal org pun xbape nak ado.so ajak ler hubby keluar tgk2 kedai arab kat situ n belilah serba sedikit dessert arab, halawa sweets bagai. Apabile dah nk smp waktu berbuka baru kami dtg semula.



Amik kau, dah jadi cam rojak. Bercampur2, semua nak rasa.
Emm tu le kalu makan ala buffet, dlm pinggan tu dah jd pecahan kpd beberapa menu. Menu Dlm pinggan tu adelah nasi mandy, nasi briyani, ayam panggang, kari dalca,spagethi, macaroni, ade cam kuih tepung goreng, roti daging cincang dan salad buah.. hihi tu lahh semua nak, cz malas nak bangun semula untuk amik. Amik sekali n concentrate makan. sib baik air minum tak buh sekali dlm tu,jadi nasi bubur lah pulak krg. Akhirnya mmg aku xbangun2 dah cz kekenyangan walapun menu dia simple, sebab heavy sgt kan. So bile mkn buffet jgn jadi cam ni k.hihiihi
hah ni bil kami n u all bole refer address tu
 - the ends - 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...