Click Click!

Wednesday 5 August 2015

Konda Kondi Cafe n Bistro di Ipoh

Assalamualaikum wbt..Salam bersiaran. Ya ALLAH lamanya tak top up cerita dalam blog ni..Hhihi
Buzy buzy sejak sebulan dua ni..dah nak habis raya dah..by d way asparaguswhite nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.
ok entry kali ni nak share satu kedai makan yang dikategorikan kedai yang macam ART Cafe. Cz hiasan dan deco nyer yang unik. Sesuai untuk makan-makan western n lepak2 dgn kekawan lama or chit chat dengan BFF giteww..

Konda Kondi Cafe And Bistro

183, Jalan Sultan Idris Shah, 30000 Ipoh, Perak. (berhadapan dengan SOS club) 5pm to 12am #kondakondicafe we will be closed every TUESDAY


Sedikit info yang aku copypaste daripada Instagram dia..so bole tgk gambar kat IG kondakondi ni. N korang jugak boleh tgk deco dalam kedai ni yang amat kreatif.

Camner leh singgah sini cz tak terjangka actually. Introduce by my BFF Zura. Kami sebenarnya dah lama xjumpe so kebetulan ade rezeki n ingin mulakan ikatan yang lama dah tak terjalin. So Segalanya bermual disini. ok malas nka citer pjg pjg pasal kami.cz aku nak citer pasal apa yang aku mkan n apa yang aku rasa BEST sangat pasal tempat ni.   

Meja kami. (3 orang jer = Aku + Zura + En Hubby peneman setia)
Mashed potato - sedap sangat yang ni. Brown sos OK, n potato dia pun sangat Ok. Cz aku suka mashed potato yang kasar kasar smash nyer..
En Hubby punyer. Alahai lupa pulak namanya (Giant... apa ntah + Lime juice ) Banyak n campur-campur dalam ni.

Zura order's - Chicken chop + water melon juice
Aku nyer - Lamb Chop + Lemon Ice. lama xmakan kambing. Sedap yang ni.
Interior dan deco kat dalam ni memang nampak berseni dan kreatif sangat. Kawan aku kata owner ni student Fine Art - haruslah b
Kami dah, korang biler lagi nak berkunjung kat sini..kalu gi Ipoh jgn lupa singgah ok.
 Ok setakat ini. Hopefully bisnes kondakondi cafe ni akan berkembang maju.
Thanks Zura!! Gonna Miss u


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...